Sunday, August 4, 2013

CALIFORNIA (NEVADA) CORNER: WALKING AROUND STRIP

Jsem ostuda, už je to pár týdnů, co jsem zpět z Vegas a já se nepodělila ještě ani o 50% zážitků!

Ze všech filmů o Vegas, které jsem před odjezdem shlédla, jsem byla obeznámena se situací, kdy se ráno probudíte a nemáte vůbec tušení, kde jste, jak jste se tam dostali, nebo co proboha dělá ananas na nočním stolku a ten chlap se snubním prstýnkem vedle vás.

Naštěstí to nebyl můj případ, po otevření očí jsem úplně přesně věděla kde jsem a jediný šperk, který mne v tu chvíli zdobil byl zářivý úsměv.

Na snídani jsme se s doprovodem vydali do hotelové restaurace "Holsteins", kde se můj doprovod rozhodl, před svými chuťovými buňkami předstírat, že má kocovinu a dopřál si obrovský hamburger, který spláchl milkshakem. Já se před představou svých večerních šatů krotila a vzala za vděk salát a kávu.

Protože Las Vegas si prostě musíte projít, vydala jsem se tedy na průzkum části, kterou jsem předchozí večer nestačila. Naprosto úžasné mi přišlo, že všechny stavby, kterými je Las Vegas proslulé, jsou vlastně hotely a casina, můžete tedy bez problému strávit noc, v New Yorksém panorama, Monte Carlu, či Paříži. I lidé jsou v Las Vegas úplně jiní, v deset hodin bez problému potkáte už znovu opilé skupinky. Místo kávy "to go" mají všichni margharitu "to go". Bez problému pořídíte fotku s polonahou slečnou( u jedné bych přísahala, že první část svého života byla spíš polonahý chlapec!), či Transformerem v zářících disko botách.

Ano to vše je Las Vegas, město, které nikdy nespí:-)

PS: Nezapomeňte sledovat můj instagram:http://instagram.com/barboramadlova























 kisses B

1 comment:

  1. Ja sa vždy tak teším na každý tvoj cestovateľský príspevok, sú super :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...