Friday, August 9, 2013

CALIFORNIA (NEVADA) CORNER: LIVING 24/7


Jednou z mých zásad, od dob, co jsem začala dlouhodobě cestovat, je se setkávat co nejvíce s místními. V Anglii s Angličany, ve Vídni s Rakušany a v Americe s Američany. Zastávám názor, že je to nejlepší způsob, jak poznat danou zemi. Byla jsem tedy opravdu ráda, když se mým doprovodem v Las Vegas stal právě Američan. Zavrhl všechny mé plány, které jsem si pečlivě vyhledala na googlu a vzal iniciativu do vlastních rukou.

Večer nás čekalo kabaretní představení a nejlepším nápadem tedy bylo dopoledne strávené v "Day clubu" na jedné pro Vegas z typických "pool party". Byla jsem naprosto překvapena, že už v poledne, je tam hlava na hlavě, hudba a zábava v plném proudu a dokonce se mi naskytl pohled na opilou Japonku téměř v bezvědomí, kterou odnášeli dva z jejích přátel zpět do pokoje. Ehmm, nutně dodat, že slečna byla nahá, ale alespoň se ji hoši snažili natáhnout župan(marně).








Po dopoledni/odpoledni, stráveném u bazénu, je čas na pořádnou večeři. Na Vegas je úžasné, že se můžete přenést do jakékoli země na světě a neurazit v podstatě ani míli. Já se tedy na chvíli přenesla do Paříže v úžasném podniku Mon ami Gabi. Obsluhoval mě opravdový Francouz s tím nejroztomilejším přízvukem a jídlo bylo opravdu delikátní. Ostatně můžete posoudit sami;-).











Ne, téměř jsem mu ten steak nezáviděla:-D



A konečně nastal večer a čas se přesunout do hotelu César na kabaretní představení Absitnthe. Show jsem si naprosto zamilovala, od akrobatů z celého světa až po prostořekého moderátora, který byl zároveň i majitelem. Musím Vás ovšem varovat některé vtipy byly velmi nemorální a občas i rasistické, takže se show musela brát opravdu s nadsázkou:-)







 kisses B

15 comments:

  1. moc ti to sluší a ty lodičky jsou nádherné :)

    ReplyDelete
  2. k té Japonce nutno dodat : Co se stalo ve Vegas, zůstane ve Vegas ;D vypadáš úžasně... taky si zkoušela nějakou hazardní hru a nebo třeba automaty ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na to, co se stane ve Vegas, ve Vegas zůstane jsem spoléhala i já:-D Ano, vyzkoušela automaty, ale neměla jsem štěstí:-D

      Delete
  3. strasne me bavi jak stejne nikoho tvoje prispevky nezajimaj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mě zase baví, jak si tu léčíš své komplexy.

      Delete
  4. Snad se do Las Vegas jednou podívám i já, láká mě právě tím, že je tam tolik možností, kultur, zábavy a stačí urazit jen pár kroků od hotelu, žádné velké cestování..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doufám, že ti to vyjde, možnosti tam jsou opravdu neomezené:-)

      Delete
  5. Uau! Klobuk dole, tento post sa mi strašne páči. Takéto cestovateľské a dobrodružné duše mám rada!!! Teším sa na ďalšie updates z tvojich potulek. BTW kde si spala?

    ReplyDelete
  6. ty si žiješ v americe jak princezna :) jinak ti to samořejmě sluší, ale někdy bych být tebou zkusila i jiné líčení ;)

    ReplyDelete
  7. ako sa moze brat rasisticky vtip s nadsazkou? wtf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moderátor si dělal srandu úplně z každé rasy a národnosti, kdyby se jeho vtipy nedaly brát s nadsázkou, určitě by neměl každý večer vyprodáno.

      Delete
  8. Ty černé šaty s těmi lodičkami jsou prostě boží!! :)

    ReplyDelete
  9. Nádherné :) Moc ti to sluší, muselo tam být krásně. V USA jsi na stálo nebo dočasně? Strašně ráda bych se tam taky podívala a projela si to tam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...