Tuesday, July 30, 2013

FIT LIFE: LIVING MY DREAM (INSTAGRRAM UPDATE)

Poslední půl rok jsem tak trochu tušila, že moje zapálení pro zdravý životní styl chci posunout někam dál. Pravděpodobně to vyvolala i rubrika fit friday tady na blogu, protože jsem byla vždycky neskutečně ráda, když někdo napsal, že to, co si tady přečetl, ho inspirovalo k tomu, aby provedl nějakou změnu ve svém životě. 

A tomu posunu jsem se věnovala pár posledních týdnů a je to i důvod, proč tady o mně nebylo příliš slyšet. Konkrétně můj zápal pro fitness a cvičení všeobecně vyústil v rozhodnutí udělat si trenérský kurz, abych už mohla někomu do jeho voleb co se týče stravy a cvičení kibicovat i oficiálně. 

Byla to skvělá zkušenost, sešla se nás parta lidí, kteří jsme všichni zapálení pro stejnou věc. Denně jsme se vídali ve fitku, po večerech studovali anatomii a teď doufáme, že to všechno k něčemu povede a nakonec dostaneme ten papír, který potvrdí, že jsme k téhle činnosti způsobilí.

A takhle nějak vypadají zoufalí fitness trenéři v předvečer praktických zkoušek a anatomie, poznámky a učebnice roztahané všude po posilovně a oči se upírají k bývalému mistrovi Evropy ve fitness doufajíc, že na poslední chvíli nasajeme zásadní informace.
Samozřejmě musíme dokázat, že nejsme žádná ořezávátka, klient musí mít respekt to dá rozum. Podle odborníka, kterým byl můj spolužák soutěžící v silovém trojboji, máte mrtvým tahem zvednout při nejmenším to, co sami vážíte, to bych nebyla já, abych se nepokusila urvat o něco víc.
A pak byl najednou kurzu konec, člověk najednou neví co s časem, když si to dennodenně po tři týdny pelášil v 7:30 směr fitko na Strahově. Ale ocenila jsem možnost si uvařit oběd doma, i když jsem si nostalgicky zavzpomínala na to obědové společné otvírání plastových krabiček s mými spolužáky.
 Došla jsem k názoru, že za složení praktických zkoušek si zasloužím nějakou odměnu a co jiného, než rozšířit sbírku mých členských kartiček do fitcenter?
 Můj milovaný bratránek se mě také rozhodl trochu hýčkat, když jsme se tak dlouho neviděli a jak jinak než společnými dvěma hodinami ve fitku a pak obědem se zaslouženou porcí proteinu?
 Ale dost srandy, seminárka a testy na mě nepočkají, takže mi držte palce. Brzy by to mělo být oficiální.

Kisses A.

7 comments:

  1. To zní skvěle! Když budeš v nějakém pro mě přijatelném fitku, určitě bych tě vyzkoušel :) aspoň bych tě poznala!

    ReplyDelete
  2. To je úžasné, škoda, že jsi až v Praze, hned bych k Tobě začala chodit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasně, v Praze....permanentky pouze z Kladna=)

      Delete
  3. waau, máš můj obrovský obdiv! Držím palce, to zvládneš ;-)

    ReplyDelete
  4. Gratuluji, jsi skvělá! :)
    Já bych si jednou v budoucnu ráda udělala kurz na instruktora TRX, to mě v poslední době baví nejvíc a jednou bych i ráda trénovala ostatní - to ale až budu mít víc síly a víc svalů, a zvládnu každičký cvik :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...