Sunday, June 30, 2013

FOODIE TIP: V ZÁTIŠÍ

Poslední dobou jsem byla ta osoba, která ležela v knížkách, učila se a na nikoho a nic neměla čas, takže netuším, jak si zasloužím to, že jsou na mě všichni hodný a tenhle týden se na mě sype jedna příjemná večeře za druhou. V sobotu Sofie slavila narozeniny, předtím, než jsme se s přítelem vydali přát jí k významnému jubileu, chtěli jsme si užít sami sebe a tak jsme strávili pár příjemných hodin v restauraci V Zátiší
Nemohli jsme se shodnout, jestli nám interiér připomíná podmořský svět (mně), nebo svět podle Gaudího (jemu), na čem jsme se shodli bylo to, že ať je to cokoli, poskytne to perfektní kulisu pro příjemný večer.
Netrvalo to dlouho a servíroval se předkrm, vlastně to trvalo dlouho, protože jsem byla extrémně nerozhodná, nakonec to u mě vyhrál chřest s pošírovaným vejcem a u mého doprovodu křepelka, kterou jsem mu po záviděla celých několik minut, než úspěšně zmizela z jeho talíře. Můj chřest byl vynikající, ale křepelku neporazil.
U hlavního chodu už jsem byla se svou volbou spokojenější. Jsem neuvěřitelný rybomil a mám teorii, že nejlepší kachnu stejně umí moje babička. Když jsem ho navíc doplnila svým oblíbeným letním drinkem - Aperol Spritz, vznášela jsem se na svém vlastním gastro obláčku.
Mou nejoblíbenější částí večeře jsou ale samozřejmě dezerty. A už dříve jsem zmínila, že jsem nerozhodná a taková byla i moje objednávka, nespokojila jsem se s jedním dezertem, ale objednala jsem si dezertní ochutnávkový talíř. Přítel se držel konzervativně české kuchyně a svou večeři zakončil stylově štrůdlem. Ale musím vůbec říkat, že není štrůdl jako štrůdl? Byla to vážně perfektní volba pro společný večer, personál byl milý a pozorný a jídlo na jedničku, co víc si přát?
Ještě pár loků silného espressa, které jsem opravdu potřebovala. A byli jsme připravení přesunout se na party, kde jsme prožili víc než příjemný zbytek život za živé hudby v kubánských rytmech a další Aperol Spritzech (pro mě), protože můj doprovod obětavě řídil. 
Wearing: dress - Mango, bag - Betsey Johnson, necklace - H&M, earrings - Tie Rack
V Zátiší; WWW; Liliová 1, Praha 1
Kisses A.

3 comments:

  1. Super fotky :-)

    thevoguebyme.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Můžu se zeptat, kolik let máš tvůj přítel? :)

    ReplyDelete
  3. Co se děje, že nepřispíváte holky ? Snad se nic nestalo? PS: Jídlo vypadá výborně! ostatně i ty ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...