Tuesday, June 25, 2013

FOODIE TIP: LE CARROUSEL


Je deštivo a ulice jen pramálo připomínají tu letní Prahu, na kterou jsem zvyklá a kterou miluji. Potloukaly jsme se sestřenkou po Národní, protože jsme si po dlouhém období zkoušek a povinností obě našly čas, abychom se sešly, předaly si novinky a měly radost, že si můžeme užít trochu klidu. Dostaly jsme chuť z toho nečasu uniknout a spásonosným se ukázal Le Carrousel, podnik, kolem kterého jsem dlouho chodívala, vždycky se na něj zaujatě dívala a nikdy se nedostala k tomu, abych tam skutečně zašla.

Pro tu venkovní náladu byl jako stvořený, ukradly jsme tam pro sebe při obědě kus Paříže a po vzoru pravých parisiennes jsme si oběd za doprovodu francouzských chansons, v nevtíravě příjemném prostředí pěkně protáhly!

A proč také ne, jejich polední menu mají více než příjemnou cenu, ruch a spěch se pravděpodobně povinně nechává na prahu.

Viděla bych tu jedinou nevýhodu, když tam tak sedíte, je téměř nemožné přehlédnout vystavené dortíky. Ani mi neodolaly a o jeden se férově podělily. Už proto, že miluji říkat tarte tatin!

My se musíme vrátit, protože jsme jaksi nezvládly otestovat jejich kávu (promrzlé ruce si volaly po čaji), ani jejich palačinky s lososem, které na nás z nabídky pomrkávaly. A pak jsou tu všechny ty dortíky! Kam se během deštivých dnů schováváte vy?

Le Carrousel - Národní 37, Praha 1; WWW

Kisses A.

6 comments:

  1. juu tam jsem si jednou dala polívku a quiche a v tý úžasný atmosféře pak strávila sama asi hodinku s knížkou :)

    ReplyDelete
  2. Ty jsi tak krásná! Hrozně ti brýle sluší, vybralas ty nej k tvému krásnému obličeji!

    ReplyDelete
  3. tam jsem ještě nebyla! díky za tip, Adri*

    ReplyDelete
  4. mám to hned vedle práce a zatím jen "stydlivě" nakukuju dovnitř, někdy tam musím zajít, vypadá to skvěle! :)

    ReplyDelete
  5. Byla jsem tam na snidani,ale obsluha byla silene pomala, objednala jsem si az po 18 minutach, coz je pro me kdyz jde o snidani dost... nikdy vice :(

    ReplyDelete
  6. no vidíš, a mě tahle kavárna třeba hrozně zklamala. Já teda kávu nepiju, ale doprovod, kofeinový závislák, zrovna spokojený nebyl. Dezerty vypadaly za výlohou dobře, ale chutnaly prostě strašně průměrně. Květiny ve vázičkách zvladlé a opadávající, na zahrádce neidetifikovatelný zápach (nejspíš uleželá eau de bezďák.) Jestli chceš tip na hezkou kavárnu s dobrými dortíky, zkus čokoládovnu U červené židle v Liliové ulici (to je stálice) Nebo můj nejnovější objev - Fox and deer v dejvicích, tam mají fakt neuvěřitelné dorty :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...