Sunday, April 14, 2013

WEEKEND INSPIRATION: DOLCE FAR NIENTE

Víkendy jsou jako dělané pro spoustu věcí a mezi tím nepřeberným množstvím možností máme s T dva favority - výstavy a cestování. A u obou máme celkem jasno, když cestovat, tak do Itálie a když výstava, tak tenhle víkend rozhodně Mucha v Obecním domě (bohužel s námi tenhle názor sdílela polovina pražanů a dobré dvě třetiny turistů, kteří se hlavním městem prohnali).

Ono to s tím cestováním není tak snadné a jet si do Itálie každý víkend? No, představa to je sice hezká, ale bohužel s její realizací už to tak snadné nebude. Nicméně jsme se postaraly, aby se naše odpoledne neslo ve znamení italského dolce far niente (sladkého nedělání) a na menu se musela objevit la vera pizza napoletana (překladu není potřeba, myslím).

A kde jinde by měly naše italské prázdniny začít než ve Wine Food Marketu? Já nevím, jestli sem chodíme pro jejich výbornou kávu, jejich dezerty, jídlo nebo prostředí. Ne, nebudu lhát, vím to, chodíme sem za skvělými číšníky! (Autentická Itálie zajištěna! :))

Praha tenhle víkend volala i po jiných aktivitách, než je vysedávání v kavárnách, chtělo to malou procházku předtím, než půjdeme obdivovat kulturu. Na Muchu jsem musela už proto, že ho mám před očima od malička, moje babička je skalní fanynka. Navíc mám ve škole zapsanou snad každou přednášku, která se alespoň lehce dotýká umění, takže by to byla skutečně ostuda, nezajít se podívat.
A když přijde čas na pizzu, což pro nás nebývá často, chceme si ji užít pořádně, což znamená křupavoučké těsto a italské suroviny. V Praze máte, dalo by se říct dvě možnosti, alespoň tedy ty, o kterých vím, je to Pepe Nero a Ambiente Pizza Nuova, v Pepe Nero mají pizzu skvělou, připravují ji v sicilském stylu, což znamená silnější těsto, my nechtěly čas dopoledne strávený ve fitku úplně zahodit a zvolily jsme druhou variantu, Ambiente a jejich pizzu v pravém neapolském stylu. Naše pizza objednávka je už klasika. Pizza napůl a k tomu nějaký salátek. A vinný střik, ten nesmí chybět! Vadila by mi snad jediná věc, jsem z těch lidí, co si pizzu rádi vezmou do ruky (a nepovažuju to za buranství, Italové to tak dělají také :)

A co se příštího víkendu týče?
T: "A příští víkend půjdeme na Jack a Obři! Hmm, kde budeme večeřet?
A: "Já nevím, co za jídlo se hodí k Jack a Obři?"
T: "Fazole?"
A: "Takže mexiko, to je pak jasné, půjdeme do Las Adelitas!"

Kisses A.

6 comments:

  1. moc milý článek, a nečekaně jsem dostala chuť na pizzu! :)

    ReplyDelete
  2. holky, jste úžasný, nejradši bych se s váma skámošila a chodila si užívat s váma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně! to si říkám po každém článku:D

      Delete
  3. Sluší vám to:-) Škoda, o víkendech vždy pracuji, ale v galerii, tak alespoň to umění mám o víkendu zastoupeno. Bohužel se výstavy obměňují zhruba za měsíc a půl. Co vám můžu na příště doporučit tak jistě Malicha v Pražské jízdárně. Bylo to skvělé. Ale předpokládám, že o víkendu tam bude taky milion lidí.
    A. jsi den ode dne hezčí a hezčí, jsi mi inspirací a snad jednoho dne dosáhnu na ten vyšší level životního stylu ;-)

    ReplyDelete
  4. Wine food market mě už nějaký ten pátek láká!
    Ty chodíš do školy?? Aháá, a já myslela, že si dáváš "gap year" :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...