Friday, April 26, 2013

FIT FRIDAY: MY WORK OUT ROUTINE


Jak se v poslední době změnila moje cvičební rutina? Dříve jsem se věnovala převážně cardiu, teď jsem našla zajímavější varianty, které jsou pro tělo lepší. Tou největší změnou v mém cvičebním režimu se stala posilovna. Když čtete o zdravém životním stylu, čtete o tom neustále, posilování je důležité, se svaly se vám zpevní postava a vaše tělo bude i za klidu spalovat víc než bez svalů. To je logické. Ano, také jsem patřila k těm, kdo se zvedání čehokoli těžšího než činek s Jillian Michaels bály, ale to se dost radikálně změnilo a já začala s posilovnou.

Protože jsem si nebyla tak úplně jistá co a jak a chtěla jsem nějak efektivně začít, rozhodla jsem se, že se upíšu na tři měsíce do sítě posiloven Contours, která pro mě byla zajímavá především tím, že mi nabídli úvodní hodinu, kde mi všechno vysvětlily, stroje jsou uspořádány v kruhu a vám stačí jen následovat pokynu "Změňte stanoviště!" Zní vám to jako nuda? Může to tak vypadat, ale mezi jednotlivými stroji trávíte jeden časový interval na stanovišti, kde se můžete věnovat čemu chcete - cardiu (střídání s posilováním je obzvlášť efektivní, pokud chcete spalovat), posilování vahou vlastního těla, nebo třeba protahování. Já to kombinuji všechno a nikdy se nenudím. 

Do Contours chodím ráda, jsou tu pouze ženy, tudíž pro začátky s fitness příjemná varianta. Navíc se o vás ukázkově starají, radí, pomáhají. Jsem velmi spokojená, i když vím, že po skončení mých třech měsíců už si členství neprodloužím, pokud vaším primárním cílem totiž není spalovat, ale spíše tvarovat a budovat svaly, přijde mi, že po určité době se s tímhle systémem nemůžete dál dostat. Každopádně mi to dalo dostatek sebedůvěry se všemi různými hejblaty s stroji a já se tak budu moct přesunout do té "opravdové" posilovny. 

Svoje 2 - 3 návštěvy posilovny doplňuji vším možným, hlavně aby se tělo nenudilo. Od jógy, běhání, pilates, kola, cardio kickboxu, HIIT, Tone it up!, vlastních setů... Přijde na to, na co mám zrovna náladu, protože tím, že mě cvičení baví a nemusím se do něj nutit si můžu být jistá, že se na něj vždycky dostane. Dřív jsem cvičila 6x v týdnu. Po zavedení posilování jsem tuhle frekvenci trošku snížila, protože přecijen svaly potřebují čas na regeneraci. Takže momentálně po každých 3 až 4 dnech cvičení přichází den odpočinku. 

V příštím článku se zase trošku rozepíšu o tom, jak vypadá moje vaření, stravování, nebo i hřešení. Nejdůležitější je, abyste byli spokojení a šťastní, pak jde zdravý životní styl sám od sebe.

Kisses A.

Photo source: http://wehearit.com

6 comments:

  1. Výborný článek! Taky bych takovou posilovnu ocenila a už se těším na ty recepty !

    ReplyDelete
  2. Taky se moc těším na článek s recepty! Chtěla jsem se zeptat, když píšeš o zdravém stravování a posilování-zdáš se mi dost hubená, že to ani nepotřebuješ :) Ale začla jsi s tím vším, protože jsi byla kdysi silnější a to, jak vypadáš ted je výsledek? Nebo jsi byla vždycky takhle hubená? Asi blbý dotaz, ale zajímá mě to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem ráda, že se na články těšíš. A k tvé otázce, no, myslím, že nejjednodušeji odpovím, když sem dám odkaz na fotky na svém starém blogu :) http://www.abnyfashion.com/2011/08/party-with-her.html

      Delete
    2. No teda :) Ne, že bys byla nějak tlustá, to vůbec ne, ale teda změna jde vidět :) O to větší inspirací se pro mě stáváš :) Že když se chce, tak to jde! :D

      Delete
  3. ja som sa naučila vstávať skoro ráno a hneď cvičiť..je to omnoho jednoduchšie ako sa k tomu dokopávať cez deň, ôlebo napr mne sa po celom dni v práci už cvičiť nechce:D

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já dřív také cvičila hned ráno, teď to mám různě. Většinou cvičím dopoledne, ale třeba v pátek si ráda zajdu do posilovny po škole, nebo jógu a pilates cvičím nejraději večer. Sama jsem byla překvapená, že po cvičení odpoledne mám často více energie než jsem měla před jeho začátkem.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...