Monday, April 22, 2013

BEAUTY DEPARTMENT: BOBBI BROWN NEWS

 Rozhodně se nepovažuji za líného člověka, vlastně jsem podle některých lidí v mým okolí aktivní až příliš. Ale pak je tu ta jedna věc, ve které jsem líná tak, až je to do nebe volající. Je to make up. Kdyby existovalo nějaká maska, do které si ráno jednoduše obtisknete obličej a voilá můžete jít, tak ji určitě mám. To je další z důvodů, proč tak ráda spolupracuji se značkou jako je Bobbi Brown.
 Vypadá to, že mi Bobbi čte myšlenky a dělá všechno pro to, abych mohla ranní čas strávený nanášením různých líčidel stále zkracovat. Už jsem to dotáhla na dvě - tři minuty, ale pšt, nikomu to neříkejte, přede všemi vizážistkami to provinile zaokrouhluji na pět.
 A co že jsou ty úžasné novinky, které mi tolik zvedly náladu? Jsou to stíny oční stíny v tužce (jasná výhra), vybrala jsem si přirozený běžový odstín, takže ještě méně práce pro mě a pak kompaktní make up, který se nanáší tak úžasně jednoduše, že mě po dlouhých měsících přiměl, abych ráno sáhla po něčem jiném než je můj oblíbený BB cream.

Jak jste na tom s ranním make upem vy? Vyhrajete si, nebo rádi využijete každé záminky trošku "podvádět" a čas strávený u zrcadla zkrátit ve prospěch dlouhé snídaně?

Kisses A.

3 comments:

  1. Já to mám zrovna naopak :-) Jsem líná, ale ne na líčení :D :-) To mě baví a ráda nad tím trávím ráno čas :-)

    ReplyDelete
  2. taky to dávám tak na tři minutky a často na to kašlu úplně. Ale třeba nevím, co bych s obličejem dělala ráno dvacet minut:D

    ReplyDelete
  3. Já si ranní líčení naopak užívám :) Ale výrobky šetřící můj čas samozuřejmě vítám, ono kdo si rád ráno nepřispí, že :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...