Friday, December 14, 2012

FIT FRIDAY RECIPE: ROASTED MIX WITH TOFU


Předvánoční čas je u mě časem, kdy se hodně cestuje, hodně se navštěvuje a hodně se chodí do restaurací. Když mám tedy tu možnost uvařit si něco doma, to, po čem toužím jsou ty nejjednodušší chutě a samozřejmě zdravé věci.

To naprosto splňuje tenhle recept. I když předlouhou pro něj mi byl obrázek dušeného kale se sladkými brambory a tofu. Kale bohužel do našich končin stále nedorazilo a tak si musím vystačit s brokolicí.
____________________________
INGREDIENCE:
150 g sladkých brambor
100 g tofu
100 g brokolice
100 g cherry rajčátek
velká lžíce nízkotučného jogurtu
Piri-piri omáčka
lžička olivového oleje
kořenící mix podle chuti
sůl, pepř
tymián

POSTUP:
Nakrájejte tofu, brambory a brokolici. Předehřejte horkovzdušnou troubu na 180 stupňů. Smíchejte tofu a brambory s kořením, bylinkami a olivovým olejem. Dejte péct asi na deset minut, poté přidejte i brokolici. Pečte, dokud brambory nejsou měkké a na vrchu trochu křupavé. Rajčátka můžete přidat buď úplně syrová, nebo je také můžete dát na pár minut do trouby. Nakonec servírujte s jogurtem a piri piri omáčkou, pokud máte rádi pálivé.

KCAL: 322 kcal

Kisses A.

5 comments:

  1. Vypadá to dobře:)
    Já miluju grilovanou zeleninu (nejradši cherry rajčátka a papriky) a k tomu tofu s mořskou řasou...fakt mňam:)

    ReplyDelete
  2. Nechceš udělat nějaký speciál o různých variantách ochucení tofu? Já mám vždycky trošku problém se zpracováním... prostě mi to pořád chutná, jako kdybych kousala do polystyrenu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. souhlas! Na chuť tofu jsem ještě nepřišla..

      Delete
    2. Mně tofu chutná, ale musím říct, že ne každé. Vlastně mi chutná pouze pár značek. Většinou bývají chutnější tofu uzená nebo různě ochucená, ale některé společnosti vyrábějí výborné i obyčejné tofu. Chce to jen jich vyzkoušet víc, i když nevylučuju, že zálibu nenajdete v žádném.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...