Friday, November 23, 2012

FIT FRIDAY RECIPE: CHICKEN STEAK WITH CAULIFLOWER MASH


Pokračuji s podzimně laděnými recepty, alespoň mně tak připadají. Co mám od dětství s podzimem spojené je bramborová kaše. Zařadit do zdravého jídelníčku čas od času brambory není vůbec problém a bramborová kaše se dá udělat zdravější, než si myslíte!
________________________________
INGREDIENCE:
150 g brambor
150 g květáku
100 g kuřecích prsou
100 g nízkotučného jogurtu
1 lžíce rajského protlaku
stroužek česneku
sůl, pepř
špetka muškátového květu
100 g nějaké další zeleniny
lžička olivového oleje

POSTUP:
Květák dáte spolu s nakrájenými a očištěnými brambory vařit do změknutí. Naklepejte maso, okořeňte podle libosti. V mističce smíchejte rajský protlak, jogurt, česnek. Osolte a opepřete. Když jsou květák i brambory měkké, přidejte sůl, pepř, muškátový květ a vyšlehejte kaši. Přílohu máte hotovou. Maso dejte na pánev a opečte z obou stran. Když je maso téměř hotové přidejte k němu mix jogurtu a protlaku a nechte chvíli povařit. Servírujte se svojí oblíbenou zeleninou.

KCAL: 373

Kisses A.

4 comments:

  1. vyzera to chutne a zdravo dnes vyskusam :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj holky, pečete nějaké cukroví? buchty, nebo vánoční? zajímaly by mě recepty na tohle téma:)

    ReplyDelete
  3. Ahoj A.,
    dlouho jsem byla tvou čtenářkou na minulém blogu, i když jsi se na dlouho odmlčela, stále jsem tam chodila a četla staré články. Nechápu, že jsem tvůj nový blog našla až teď!!!
    Neuvěřitelně jsi zhubla... doufám že zdravou cestou, moc ti to totiž sluší a byla by škoda, kdyby v tom byla i nějaká nemoc...
    Můžu se zeptat, jak dlouho ti to trvalo?
    (Pokud jsi to už dříve někde psala tak se omlouvám, vynasnažím se k tomu pročíst :))
    Děkuji za odpověď,

    Marie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...