Thursday, October 18, 2012

BEAUTY DEPARTMENT: A's MAKE UP ROUTINE


Řeknu vám tajemství - během všedních dní se nerada zabývám make up a nechci s ním strávit víc než pár minut. A moje make up rutina se stále zrychleju, ať je to už tím, jak zvládnám techniku, nebo díky novým produktům.

(0) - Uvědomila jsem si až teď, že jsem zapomněla vyfotit svůj úplný základ a sice concealer od Bobbi Brown. Prvním krokem tedy pro mě je zakrytí kruhů pod očima, tady bývám pečlivá, ale pak už to jde rychle.

(1) - BB Cream od Garnieru je mojí naprostou závislostí z jednoduchého důvodu - jeho aplikace je šíleně jednoduchá, vlastně k ní nepotřebujete zrcátko, stačí vám jen prsty, nahradí i krém a přijde mi, že po něm mám pleť hezčí než po klasickém podkladu. Takže jsem jednou z těch osob, co tuhle věcičku, která by měla být určena na ty dny, kdy jste ve spěchu (nebo na neděle - podle Eduarda Ferreiry :)) Používá každý den.

(2) Sypký pudr Bobbi Brown. Lehce rychle poprášit a jde se na další krok.

(3) Univerzální líčidlo na líčka a rty od Bobbi Brown. Kdo by nemiloval něco, co má více využití a jednoduše to nanesete prsty? Já jsem velkou fanynkou.

(4) Long wear krémové stíny Bobbi Brown. Byly na trh uvedené nedávno a už jsem do nich naprosto zamilovaná. Opět jen do kalíšku sáhnu prstem a nanesu na horní víčko, celý den drží na místě a vůbec o nich nevíte.

(5) Gelové linky Bobbi Brown. Linky jsou moje velká závislost, takže jim věnuji trochu víc pozornosti. Naštěstí už jsem je celkem ovládla a teď, když mám k jejich aplikaci i správný štětec je jejich vytvoření otázkou minutky.

(6) Great lash mascara. Nezastávám jednu značku co se řasenek týče, vždycky popadnu tu, která je po ruce. Ale tuhle mám opravdu ráda.

(7) YSL lesk. Poslední krok je samozřejmě lesk na rty.

Neuplynulo víc jak pět minut a jsem připravená vyrazit :) Jaká je vaše make up rutina? Nebo si každé ráno vymýšlíte jiný make up? Kolik času vám zabere?

Kisses A.

1 comment:

  1. hezký post:) Jak jsou na tom ty linky BB s výdrží? Přemýšlím o nich:)P.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...