Wednesday, September 5, 2012

FOODIE TIP: NEB.O


Pamatuji se, že zhruba před rokem a půl byl nadlidský úkol najít v Praze dobré jídlo za rozumnou cenu, a když jste ještě měli požadavky na prostředí, bylo to opravdu dlouhé hledání. Teď nová místa rostou jak houby po dešti, člověk je ani nestačí zkoušet, když je zkoušet stačí, nestíhá navštěvovat své staré oblíbence. Už si ani nepamatuji, kdy jsme naposledy stihly oběd v Noi nebo Home Kitchen, nicméně jsme se zase pustily do experimentu a tentokrát se vydaly do NEB.O.

Jste fanoušky exotických chutí a minimalistických interiérů? Tak tady se vám zalíbí! Nevěděla jsem, jestli koukat na obraz s panem Spockem, nebo na svou dokonalou polévku. Když  jsme u té polévky, věřte, že porce, v jídelníčku označovaná jako malá, na oběd bohatě postačí. Já si neobezřetně objednala velkou porci (očekávala jsem totiž, že porce, kterou měla slečně u vedlejšího stolu byla ta velká - nebyla) a ne, sníst se skutečně nedá :D. Nicméně je výborná.

Absolutně dokonalá byla obsluha, slečna se o nás hbitě postarala pár vteřin po příchodu, poradila nám, ať si místo obyčejné vody objednáme karafu (DOKONALÁ! Voda s mátou, limetkou a okurkou. Yum!), celou dobu byla profesionální a několikrát se přišla přeptat, jestli něco nechybí, na požádání mi donesla papričku, kterou se mi zachtělo vmíchat si do polévky. T. si vybrala k obědu kari, hrdině prohlásila, že takovou dobrotu tam nemůže nechat a jak řekla, tak udělala, jen mi pak celé odpoledne fňukala, že je přejedená a bolí ji bříško.

Do NEB.O se určitě vypravte, my máme při další návštěvě zálusk na jejich jarní závitky, mají tam ty skvělé nesmažené. Jen doufáme, že to tam nebude plné k prasknutí, protože už při téhle návštěvě se tam kravaťáci z přilehlých kanceláří střídali jak na běžícím pásu.

Adresa: Perlová 10, Praha 1; http://www.neborestaurace.cz




Kisses A.

1 comment:

  1. Já už o tom četla na Backstage. A šla bych tam už jenom proto, že je to Bena Renče :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...