Wednesday, August 29, 2012

MUSING: PERFUME AS AN ACCESSORY


Usually I tend to wear one perfume whole season. But some dresses are so special that they require special fragrance as well. Which was case with my newest dress as well. I was glad that the freezing days of last winter ended up before I had chance to finish my Belle D'Opium. How often do you buy new perfumes?
---
Obvykle mám ve zvyku si na začátku ročního období vybrat parfém a ten používám tak dlouho, dokud nedojde. Teprve pak si vybírám další. Parfémy miluji, ale nikdy jsem nepatřila k těm, kdo jich mají desítky a nemůžou si ani vybrat. Já se do vůně musím jednoduše zamilovat (a pak se mi ji logicky nechce opouštět). Ale někdy se stane, že si obléknete šaty a ty si volají po vůni docela jiné, některé šaty jsou takové, že s nimi vůni musíte spárovat stejně jako doplňky. To je i případ mého nejnovějšího přírůstku do šatníku a já byla jen ráda, že mrazivé zimní dny skončily dřív, než jsem stihla spotřebovat Belle D'Opium, protože přesně po posledních kapkách téhle vůni volaly.

Jak to máte s parfémy vy? Používáte jich najednou víc, nebo máte dokonce jeden jako celoživotní lásku?

Kisses A.

1 comment:

  1. Abych se přiznala, ještě jsem nenašla ten parfém s velkým P, kterému bych zasvětila zbytek života. U většiny to mám tak, že jsem ráda když mi dojdou a já můžu vyrazit na lov nového. Takže pravidelně střídám. Na zimu a na léto :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...