Friday, August 3, 2012

MUSING: COMBINATION THAT WORKS

I was bit late for a meeting the other day. I was freaking out and had no time to really think about my outfit, that's why I devided to go for navy T-shirt (it looks stylish every time) and grabbed my Longchamp bag. Then I looked into the mirror and I was pleasantly surprised by how well the combination of colors actually looks like! Since that time I tend to wear it quite often, maybe to often.
---
Před časem jsem měla zpoždění na schůzku, byla jsem nervózní, že dorazím pozdě. Ve spěchu jsem na sebe hodila námořnické tričko (protože to vypadá stylově téměř vždy) a popadla Longchampku, když jsem se pak rychle překontrolovala v zrcadle zjistila jsem, že se mi kombinace oranžové a námořnických pruhů víc než zamlouvá. Od té doby ji nosím docela často, možná příliš často.

A.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...