Saturday, August 18, 2012

IPHONE vs. BLACKBERRY

My current cell is too old so I started to deal with problem, which phone will be the next one? In the final are two candidates, iPhone and Blackberry. I want to know, if you have any experience with them, or which one is better? For me it's Sophie's choice.
---
Můj dosavadní mobil zažíná pomalu dosluhovat a já začínám řešit otázku jeho následovníka. Do finále se dostávají dva kandidáti, iphone a Blackberry, zajímalo by mne, zda s nimi máte nějaké zkušenosti a který je, dle Vás, lepší? Pro mě je to Sofiina volba.


xx B


2 comments:

  1. Ahoj, za mě takto: Mám Blackeberry už druhé v pořadí a maximální spokojenost, iPhone4 jsem měla se vším všudy půjčený asi na dva dny takže jsem si taky něco stihla ozkoušet. Systémy jsou jiné, ale to nelze je porovnávat, naše mladé mozky si zvyknou na vše ;)
    Kdybych se měla rozhodnout znova, rozhodla bych se podle toho jestli bych měla tablet. BB má nejlepší klávesnici, ale displej na prohlížení webu to prostě není (Ty vysouvací BB nejsou tak velký a mají menší rozlišení). Taky další věc, kterou jsem ještě nezvládla je připojování k wifi, nemám koupený stálý internet v mobilu, což systému BB dělá trochu problémy, protože to považuje za samozřejmost, takže abych měla jistotu, že se mi po stisknutí nějaký ikonky nepřipojí na nejdražší internet od O2, musím neustále po použití wifi kontrolovat, jestli jsem vypnula všechny kontrolky na připojení na síť. Každopádně jestli plánuješ internet v mobilu tohle vůbec neřeš. Pak BB nenabízí zas až tolik aplikací (např. instagram a mnoho dalších) je to pořád primárně mobil pro manžery. iPhone je víc pro ,,děti", lepší foťák, lepší hry díky dotykovému displeji, filmy, spousta krásných krytů...
    Na závěr: v případě, že už máš tablet, volila bych BB, seženeš ho za půlku ceny a tablet ti nahradí ten zbytek do iP. A jestli ne, tak na BB na film ve vlaku do Vídně nepodíváš, na to prostě potřebuješ iPhone.

    ReplyDelete
  2. já bych iPhone za žádný jiný nevyměnila.. BB jsem taky chvilku zkoušela, ale prostě jsem propadla dotykovým velkým displejům, na kterých se můžu dívat na videoklipy, blogy, filmy atd.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...