Thursday, August 9, 2012

FASHION TALK: TOMMY HILFIGER A/W 2012


I was a bit bored of all those pastel colors everywhere so I started browsing some autumn/winter campaigns and immediatelly felt in love with this one for Tommy Hilfiger collection. How could I not love it considering my little obsession with United Kingdom (something we shere with B, of course). And you have to admit this is pure essence of Britishness!
--
Už mě pomalu začínaly nudit všechny ty pastelové barvy všude kolem, tak jsem se rozhodla se trochu esteticky naladit na jinou vlnu a začala si prohlížet materiály k podzimním kolekcím (vinu bych mohla přičítat i vlaštovkám, které už se pomalu shromažďují na drátech elektrického vedení u mého okna a chystají se k odletu). Ale zpátky k věci. Narazila jsem na kampaň k nové kolekci Tommyho Hilfigera (dobrá, nenarazila, záměrně jsem ji vyhledala, abych mohla zatím pouze obdivovat Hudson boots, které jsem si vybrala jako jediné pravé pro letošní podzim). 
Nicméně samotná kampaň mě vizuálně natolik nadchla, že jsem se s vámi o ni musela podělit. Pravděpodobně na tom má podíl má dlouhotrvající posedlost Spojeným Královstvím, kterou s B sdílíme. Musíte uznat, že tohle je čistá esence pravé Británie. Vlastně přesně takhle si hledáčkem fotoaparátu představuji víkend strávený na nějakém menším panství třeba ve Skotsku.






Kisses A.

photo source: fashionbeans.com

3 comments:

  1. Já už chci podzim!!! To léto je strašná nuda :-)

    ReplyDelete
  2. tak po tomhle chci podzim!

    blesitrh.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. skvělý fotky ! s barvami se nerada na podzim rozloučím, ale tohle mi vůbec nevadí :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...